Geoblog.pl    nerolina    Podróże    France    apartament

apartament

Francja
Francja, Le Havre

ha! no i teraz juz wiemy dlaczego 2 kolory dla autostrad, gdy autostrada jest zaznaczona na granatowo tzn ze jest platna, gdy na niebiesko, mozna jechac za darmo... przejazd z Calais do Abeville kosztowal 7,5 funta... stwierdzilismy wiec, ze reszte drogi przejedziemy po nieplatnych drogach ... i warto bylo, bo zobaczylismy po drodze wiele ciekawych miejsc.... okolo 16 dotarlismy to apartamentu... ach, fajnie bylo wysiasc z samochodu...
wieczorem wybralismy sie na zwiedzanie, tak lalo, ze musielismy kupic parasol... na szczescie po godzinie przestalo padac i zaczelismy sie suszyc... przeszlismy prawie cale centrum Le Havre zagladajac rowniez do portu... miasto to nie jest zbyt piekne, widac ze "zycie" kreci sie wkolo portu... ale warto bylo je zobaczyc , szczegolnie jachty :) w drodze do apartamentu kupilismy kurczaka z rozna i musze powiedziec ze byl to najlepszy kurczak z rozna jakikolwiek jadlam! pycha!